Tuesday, 5 June 2012

Cuti 0h Cuti .. :)


cuti sekolah nieyh macam tak cukup bagi aku sebab masa cuti minggu pertama tu balik kampung..dah nama p0n balek kampung tu sah-sah kerja sekolah tak buad kan..dengan skali ada kenduri kendara kat umah sendiri la kat umah orang laen lar..ishh....Minggu kedua pulak balek mai penang hujan la puloks tak henti-henti,,uish kacau daun sungguh la hujan nie dengan kasut tak basuh lagi..tambah-tambah lagi time nak buad homew0rk tu comfirm terlena punya lar....aish apa punya manusia lar aku nie kan.....TAPI kalau tak cuti mesti kita tak boleh balek kampung kan....dan jangan merungut bila cikgu bagi homew0rk banyak sebaliknya kita kena sabar untuk menahan nafsu MALAS.... SELAMAT BERCUTI KAWAN-KAWAN ...... :)

2 comments: