Saturday 16 June 2012

TEST MUSIC.. :)

Pada hari khamis 14/6/12 ,cikgu wan mohd kamil telah membuat ujian gamelan terhadap kelas 2 bestari dimana markah muzik diambil.. *tulis gaya pemberita nak baca* ok serius,,cikgu tu dah la suruh kami maen gamelan pastu dok tanya yang merepek-repek huh serabut gila dok dalam kelas muzik dya..gaya dya suruh kumpulan aku buat ok aku boleh sabar lagi tapi time dya nak bagi markah tu ada ka patot dya kata aku nie maen tipu ..kalu aku maen tipu mestilah tak dengar apa yang aku maen.. meluat gila. Nasib baek dya kata minggu depan kitorang takyah dok maen gamelan dah .. dya tanya kami nak maen apa minggu depan.. mula-mula dya tanya budak laki, budak laki jawab nak maen keyboard pastu dya tanya budak p0mpuan .. nak tau apa budak p0mpuan jawab, kami jawab nak maen gitar, buad macam dya tu nak bagi..pastu ada ka patot dya suruh kami koir sampai mati pon kami takakan berkoir..last-last kami kena maen keyboard macam budak laki jugak...MAEN KEYBOARD ELOK LAGI DARI ,MAEN GAMELAN DYA TUH.. :)

No comments:

Post a Comment