Sunday 10 June 2012

Cuti Dah Habis.. :(

*tengok kt tittle to selalunya smiley senyum nie sad..hurmm.. esok dah start sekolah malas la pul0k nak g sekolah tapi semangatnyer jadual dah salin jak kemarin<-(teringat maya karin la lak)OK..siapa yang rajin giler nak pegi sekolah ada sebabnyer mesti mau ketemu sama cewek , cowoknya kan?? hehe...tu masalah laen lah tapi nie disebabkan MALAS nak mangkit(bangun) ....MALAS nak ir0n baju.. MALAS nak buat homework..ermm malas apa lagi,semua lah yang berkawan baik dengan MALAS nie.Kalau esok dah sekolah maknenyer bole online FB.TWITTER ngan BLOG nie hanya petang ngan malam ajolah..nie yang membuatkan aku seperti budak yang ketagih online ase macam " cepatlah masa aku nak balik nie, nak online".. Dan kalau dah samapai sekolah tu tak habis-habis aku dan loyar buruknyer..pagi-pagi dah loyar buruk ngan nina atas bas pastu dengan sound trouble aku bersama gelaknya sekali uh menyakitkan perut aku rasa....bye. :)

No comments:

Post a Comment